Автоматичні зміни в системі “Моя школа”
Після того як відбувся перехід школи на новий навчальний рік в системі відбуваються наступні зміни:
- Створюється новий навчальний рік, який по замовчуванню стає першим, а дані попередніх навчальних років доступні в режимі перегляду.
- Дані авторизації (логін і пароль для входу в систему) у всіх користувачів системи (вчителя, учні,батьки) зберігаються.
- Списки класів переносяться з додаванням одного рівня навчання (напр. 5В → 6В).
- Також, до нового навчального року переносяться тематичні плани вчителів та список предметів школи.
Необхідна дії для Адміністратора школи
- Перевірити і якщо необхідно, видалити або доповнити списки користувачів ( учнів, вчителів, керівництва школи).
- Додати в систему списки перших класів або інших класів, учні яких не навчалися попереднього року (можна зробити імпорт із файлу Excel ).
- Ввести в систему наступні налаштування:
a. розклад дзвінків і призначити дзвінки відповідним класам;
b. дати періодів (семестрів);
c. дати канікул;
d. типи оцінок; - Після того як вчителі створять групи, необхідно ввести в систему оцінювання для кожного класу.
Примітка з приводу додавання предметів.
Список предметів переноситься з попереднього навчального року. Ви можете додати предмети із запропонованого системою списку, якщо не знаходите предмета в списку зверніться до Центру обслуговування і ми доповнимо список.
При додаванні предметів ми рекомендуємо максимально використовувати існуючий список (особливо це стосується предметів Інваріантної складової).
Назви предметів будуть відображатися в табелях учнів, а в деяких випадках можуть піти в Атестат.
Міністерство освіти і науки України планує впровадження системи згідно з якою школи будуть передавати список предметів і результати навчання в єдину базу.