Реєстраційні дані користувачів

Після завантаження адміністратором користувачів у систему
(користувачів керівництва, вчителів, учнів), для них автоматично
генеруються дані початкової реєстрації. Вчителі, керівництво, інші фахівці, учні реєструються за ОСОБИСТИМ КЛЮЧЕМ, а батьки учнів за ІДЕНТИФІКАТОРОМ – КЛЮЧЕМ ДИТИНИ. Важливо під час реєстрації не сплутати ці ключі. Системний адміністратор може бачити реєстраційні дані користувачів біля списків конкретних користувачів. У кожному списку є розділ з реєстраційними даними, де можна знайти особистий ключ та ідентифікатор – ключ дитини.

Системний адміністратор також може отримати дані реєстрації за допомогою пункту меню “Звіти”> “Інші звіти”. Тут подані 3 різні форми звітів.

У згенерованому звіті видно весь список обраних користувачів та їх реєстраційні дані.

За потребою, згенерований звіт можна експортувати у файли
WORD, PDF, EXCEL і поділитися ними з користувачами. У випадку, якщо користувач забув своє ім’я і/або пароль, лише системний адміністратор може бачити ім’я підключення і відновити пароль. Цю дію адміністратор може виконати у конкретній картці користувача. Функція “Змінити особисті дані або дані авторизації” з’являється, відкривши необхідний список користувачів, натиснувши на необхідне ім’я, прізвище користувача. Натиснувши цю кнопку, відкривається нове вікно, у якому адміністратор бачить ім’я підключення користувача і може ввести новий пароль. Після введення і збереження нового паролю, користувач повинен підключатися до облікового запису за допомогою нового паролю.

У школах трапляються випадки, коли той самий користувач є і
вчителем, і користувачем керівництва. Для того, щоб ці користувачі не створювали двох окремих облікових записів у системі, адміністратор може створити один обліковий запис для двох різних ролей. При додаванні адміністратором нового користувача, потрібно скопіювати автоматично згенерований особистий ключ і додати його до іншої ролі.

Таким чином, введений користувач в одному обліковому записі
матиме дві ролі — вчителя і керівництва школи. Таким самим
способом адміністратор щоденника може дадати інші ролі в уже
існуючий обліковий запис, напр., коли він є адміністратором
щоденника та вчителем тощо. Переключитися до іншої ролі
користувач може, натиснувши стрілку вниз біля імені та прізвища.

Трапляються випадки, коли працівник школи є також батьком
одного з учнів. Для того, щоб уникнути створення різних
середовищ, як адміністратор школи, так й інший працівник у
своєму обліковому записі бачать вибір “Додати дитину”. Вписавши тут ідентифікатор – ключ дитини, можна буде одним підключенням приєднатися як до облікового запису працівника школи, так і до облікового запису батьків.

Поділіться інформацією

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на email
Email
Поділитися на whatsapp
WhatsApp

Приєднайтеся до нашого Viber чат-бота

  • Відповіді на запитання
  • Реєстрація на заходи
  • Зв'язок з нами

Запрошуємо до співрпаці

Форма зворотнього зв'язку

Форма для підключення навчального закладу до системи "Моя Школа"

Реєстрація на вебінар в цій формі не проводиться!