Реєстраційні дані користувачів

Після завантаження адміністратором користувачів у систему
(користувачів керівництва, вчителів, учнів), для них автоматично
генеруються дані початкової реєстрації. Вчителі, керівництво, інші фахівці, учні реєструються за ОСОБИСТИМ КЛЮЧЕМ, а батьки учнів за ІДЕНТИФІКАТОРОМ – КЛЮЧЕМ ДИТИНИ. Важливо під час реєстрації не сплутати ці ключі. Системний адміністратор може бачити реєстраційні дані користувачів біля списків конкретних користувачів. У кожному списку є розділ з реєстраційними даними, де можна знайти особистий ключ та ідентифікатор – ключ дитини.

Системний адміністратор також може отримати дані реєстрації за допомогою пункту меню “Звіти”> “Інші звіти”. Тут подані 3 різні форми звітів.

У згенерованому звіті видно весь список обраних користувачів та їх реєстраційні дані.

За потребою, згенерований звіт можна експортувати у файли
WORD, PDF, EXCEL і поділитися ними з користувачами. У випадку, якщо користувач забув своє ім’я і/або пароль, лише системний адміністратор може бачити ім’я підключення і відновити пароль. Цю дію адміністратор може виконати у конкретній картці користувача. Функція “Змінити особисті дані або дані авторизації” з’являється, відкривши необхідний список користувачів, натиснувши на необхідне ім’я, прізвище користувача. Натиснувши цю кнопку, відкривається нове вікно, у якому адміністратор бачить ім’я підключення користувача і може ввести новий пароль. Після введення і збереження нового паролю, користувач повинен підключатися до облікового запису за допомогою нового паролю.

У школах трапляються випадки, коли той самий користувач є і
вчителем, і користувачем керівництва. Для того, щоб ці користувачі не створювали двох окремих облікових записів у системі, адміністратор може створити один обліковий запис для двох різних ролей. При додаванні адміністратором нового користувача, потрібно скопіювати автоматично згенерований особистий ключ і додати його до іншої ролі.

Таким чином, введений користувач в одному обліковому записі
матиме дві ролі — вчителя і керівництва школи. Таким самим
способом адміністратор щоденника може дадати інші ролі в уже
існуючий обліковий запис, напр., коли він є адміністратором
щоденника та вчителем тощо. Переключитися до іншої ролі
користувач може, натиснувши стрілку вниз біля імені та прізвища.

Трапляються випадки, коли працівник школи є також батьком
одного з учнів. Для того, щоб уникнути створення різних
середовищ, як адміністратор школи, так й інший працівник у
своєму обліковому записі бачать вибір “Додати дитину”. Вписавши тут ідентифікатор – ключ дитини, можна буде одним підключенням приєднатися як до облікового запису працівника школи, так і до облікового запису батьків.

Поділіться інформацією

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на telegram
Telegram
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на email
Email
Поділитися на whatsapp
WhatsApp

Приєднайтеся до нашої Viber спільноти

Наша освітня спільнота об’єднує тисячі працівників освіти, які використовують систему “Моя Школа” у своїй роботі!

Задля зручного інформування про зміни та нові можливості для користувачів, ми запрошуємо Вас до нашої освітньої спільноти у Viber!

Запрошуємо до співрпаці

Форма зворотнього зв'язку

Форма для підключення навчального закладу до системи "Моя Школа"

Реєстрація на вебінар в цій формі не проводиться!